Katalogi reklamowe – drukowana forma reklamy

Dzisiaj jedną z najpopularniejszych form ogłaszania swoich produktów oraz usług, jest reklama w internecie. Sieć zawładnęła wieloma aspektami naszego życia, nie inaczej jest z reklamą i marketingiem. Ma to oczywiście wiele plusów, jednak nie warto zapominać o reklamie tradycyjnej, która w dzisiejszych czasach może nas naprawdę wyróżniać. Jedną z jej form są katalogi reklamowe. Jak je zaprojektować?

Reklama tradycyjna czy online? 

Zarówno reklama tradycyjna, papierowa, jak i reklama w internecie mają swoje wady i zalety. Nie da się ukryć, że reklamowanie usług w sieci jest nierzadko tańsze, a nawet darmowe. Jeśli dobrze wykorzystamy siłę mediów społecznościowych, możemy odnieść duży sukces. Jednakże ludzie są też nieco zmęczeni reklamą, która pojawia się niemal na każdej stronie. W takich przypadkach albo jej nie zauważamy, albo jej nie ufamy. I właśnie dużą zaletą reklamy papierowej jest to, że do papieru ludzie mają wciąż większe zaufanie. W świadomości wielu osób internet to doskonałe miejsce, by kogoś oszukać. Reklama tradycyjna jest też trwalsza. Nie mignie nam na stronie przez 4 sekundy. Jeśli dostaniemy ją do ręki, zazwyczaj zostaje z nami na dłużej. Firma zapisuje się w świadomości odbiorcy. 

Nie rezygnuj z reklamy tradycyjnej

Dlatego, mimo niezaprzeczalnych plusów reklamy online, zdecydowanie warto, szczególnie w pewnych grupach odbiorców, reklamować się również tradycyjnie. Dzięki temu możemy między innymi: 

Katalog reklamowy

Jedną z form przedstawienia naszych produktów i usług są katalogi reklamowe. Dzięki niemu możemy nie tylko opowiedzieć o firmie, lecz także wszystkim, czym się zajmuje. Klient pozna naszą ofertę, zobaczy, jak z niej korzystać, będzie mógł do niej wrócić, kiedy tylko zajdzie taka potrzeba. Jak zaprojektować dobry katalog? 

Cechy dobrego katalogu

Dobry katalog reklamowy przede wszystkim musi być dobrze zaprojektowany – musi być czytelny, intuicyjny, dostosowany do identyfikacji wizualnej firmy. Teksty do niego oraz zdjęcia najlepiej zlecić profesjonalistom. Dobre fotografie pokazujące przedmiot z wielu perspektyw oraz opisy, które są jasne i interesujące, mogą stanowić o naszym sukcesie. Zdecydowanie warto zadbać o warstwę wizualną. Estetyczny katalog reklamowy może być traktowany wręcz jak album, do którego dobrze wrócić o czasu do czasu. Nie zapomnij też opowiedzieć o firmie, aby potencjalny klient mógł poznać cię lepiej.

Exit mobile version